Met Cribb Support snel resultaat zonder gedoe

Het werken met Cribb is eigenlijk heel eenvoudig. Maar toch is het van belang om goed van start te gaan en alle stappen in de juiste volgorde te zetten. Sommige makelaarskantoren zijn te druk en hebben geen tijd om alles goed in te regelen voor Cribb. En dat is jammer.

Daarom heeft Cribb nu speciaal voor makelaars de Cribb-Support. Daarmee ontzorgen we je volledig. Het enige wat je nog hoeft te doen is…niets. Althans, niets anders dan wat je gewend bent. Maar dan wel met meer nieuwe klanten en meer woningaanbod voor je kantoor!

De voordelen van Cribb Support*

  • Geen vaste kosten: je betaalt voor gebruik van de support-uren
  • Flexibel inzetbaar: per maand opzegbaar
  • Ervaren support-medewerkers voor de makelaardij
  • Onze support-partners bieden ook andere back-office ondersteuning aan

* Cribb werkt samen met gespecialiseerde support-partners. Zakelijke afspraken maak je met deze partij.

Pakket 1: Bestand Support

Het support team gaat de zoekopdrachten (bijv. in Realworks) valideren. Jij bepaalt vooraf wat voor jou de criteria zijn waarop gevalideerd moet worden. Bijvoorbeeld op actualiteit, status van de zoekopdracht of anders. Vervolgens haalt het support team deze opdrachten uit je automatiseringspakket en zet deze in een Excel-bestand.

De output

  • Op basis van jouw wensen een selectie van je zoekersbestand
  • Export van die emailadressen naar een Excel-bestand
  • Excel-bestand is conform opgave Cribb gereed om te importeren
Aanvragen

Pakket 2: Uitnodigen Support

In dit pakket help het support team je met het uitnodigen van je zoekersbestand. Dat is inclusief vooraankondiging en definitieve uitnodiging vanuit je Cribb PRO-account.

De vooraankondiging kan verzonden worden vanuit je kantoorautomatiseringspakket. Het support team is bekend met de meest gangbare pakketten zoals Realworks en Skarabee. Uiteraard bepaal je zelf de tekst die in de vooraankondiging moet komen. Cribb heeft hiervoor al een opzet beschikbaar.

De output

  • Verzending van de vooraankondiging vanuit je eigen systeem
  • Uploaden van de emailadressen in je Cribb PRO-account
  • Uitnodigen van je zoekersbestand voor Cribb (gekoppeld aan de juiste makelaar)
  • Verwerking van eventuele afmeldingen
Aanvragen

Pakket 3: Lead Support

Zodra je het zoekersbestand hebt uitgenodigd, ga je reacties krijgen. Leads! Je krijgt automatisch bericht vanuit Cribb zodra zoekers met je aan de slag willen met Cribb. In dit pakket worden al die reacties door ons team gebeld. Telefonisch wordt nog kort toelichting gegeven op Cribb maar primair zal getracht worden om een afspraak te plannen met de makelaar.

In de praktijk blijkt deze fase het meest arbeidsintensief. Het Lead Support pakket neemt je dus veel werk uit handen. Hierdoor kun jij je richten op het commercieel gesprek met de klant en vervolgens de aan- en verkoop via Cribb.

De output

  • Nabellen van de openstaande leads in je Cribb PRO-account
  • Verwerken van Stap 1 in de Cribb workflow
  • Verzenden van aanvullende informatie over Cribb indien hier om gevraagd wordt
  • Inplannen van afspraken in de agenda van de makelaar
Aanvragen

Meer weten over Cribb Support?

Vraag hier vrijblijvend naar de voorwaarden en mogelijkheden van Cribb Support.

Dit formulier ondergaat momenteel onderhoud. Probeer het later nogmaals.